Budżet - biuro PDF Drukuj Email
Wpisany przez radek   
czwartek, 01 lipca 2010 01:27

Każde przedsięwzięcie wiąże się z kosztami, poniżej przedstawiam przykładową listę do szacowania kosztów utrzymania małego biura.
Gdy już oszacujesz koszty/wydatki i założysz wysokość sprzedaży danego biura, uzyszkasz z różnicy tych wartości szacunkowy przychód biura.

Zakładany (planowany) całkowity obrót

2 000 000,00
BUDŻET WYDATKI
13 920,00 55 680,00 668 160,00
Tydzień Miesiąc Rok
Koszty stałe personelu 8 245,00 32 980,00 395 760,00
- Wypłaty, Ubezpieczenia 6 000,00 24 000,00 288 000,00
- Dodatki 0,00 0,00 0,00
Inne Koszty stałe 2 245,00 8 980,00 107 760,00
- Koszty pojazdów (paliwo i przejazdy) 540,00 2 160,00 25 920,00
- Koszty szkoleń i prezentacji (materiały do szkoleń płyty CD) 90,00 360,00 4 320,00
- Koszty podróży, zakwaterowań 300,00 1 200,00 14 400,00
- Koszty narzędzi i wyposażenia (np. tusz do drukarki , papier, tel) 1 270,00 5 080,00 60 960,00
- Koszty reklamy (wydarzenia, promocje, foldery reklamowe) 45,00 180,00 2 160,00
- Koszty dodatkowych pracowników 0,00 0,00 0,00
Koszty lokalowe 3 430,00 13 720,00 164 640,00
Wynajem 3 000,00 12 000,00 144 000,00
Koszty obsługi i energii 400,00 1 600,00 19 200,00
Inne koszty lokalowe (spadki wartości) 30,00 120,00 1 440,00
Koszty biurowe
Zaopatrzenie biura, Drukowanie, Kurier, Itp. 100,00 400,00 4 800,00
Poczta 10,00 40,00 480,00
Telefony & faksy 1 000,00 4 000,00 48 000,00
Kafeteria 20,00 80,00 960,00
Koszty IT (Naprawy, Konserwacje) 40,00 160,00 1 920,00
Meble biurowe, wnętrza i kable (utrzymanie w czystości) 100,00 400,00 4 800,00
Inne koszty biura 0,00 0,00 0,00
Koszty Podróży i reprezentacyjne
Stałe koszty podróży 0,00 0,00 0,00
Reprezentacyjne (np. Zaproszenie na obiad) 40,00 160,00 1 920,00
Materiały promocyjne 50,00 200,00 2 400,00
Podróż i kwaterunek 300,00 1 200,00 14 400,00
Inne koszty podróży i reprezentacyjne 0,00 0,00 0,00
Wydatki na pojazdy
Pojazdy w leasingu : leasing, paliwo ,itp. 500,00 2 000,00 24 000,00
Posiadane pojazdy: przejazdy, paliwo itp. 0,00 0,00 0,00
Koszty parkingowe 40,00 160,00 1 920,00
Inne wydatki związane z pojazdami 0,00 0,00 0,00
Koszty Marketingu i Sprzedaży
Ogłaszanie promocji 20,00 80,00 960,00
Materiały drukowane 20,00 80,00 960,00
Opłaty dla agencji reklamowych 5,00 20,00 240,00
Sponsorowanie 0,00 0,00 0,00
Wydarzenia (seminaria) 0,00 0,00 0,00
Inne wydatki 0,00 0,00 0,00
Inne Wydatki
Zewnętrzna, zlecana księgowość, lista płac 0,00 0,00 0,00
Zewnętrzny ,zlecany konsulting 0,00 0,00 0,00
Koszty ubezpieczeń 0,00 0,00 0,00
Subskrypcje 0,00 0,00 0,00
Sprzątaczka 0,00 0,00 0,00
Inne koszty 0,00 0,00 0,00
Spadek Wartości (awarie, wymiana sprzętu)
Spadek wartości wyposażenia biura 20,00 80,00 960,00
Spadek wartości urządzeń IT 5,00 20,00 240,00
Spadek wartości oprogramowania 5,00 20,00 240,00
Spadek wartości pojazdów 0,00 0,00 0,00
Inne spadki wartości (nie licząc dobrej woli) 0,00 0,00 0,00
Poprawiony: sobota, 02 października 2010 22:17
 
Copyright © 2017 obliczenia.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.
 

Ta strona używa plików cookies.Niektóre z plików cookie są wymagane do poprawnego działania. Pliki cookie są tworzone na przykład gdy się logujesz lub wypełniasz jakiś formularz. Używamy plików cookies również do analizy odwiedzin użytkowników i serwowania odpowiednich reklam dostarczanych przez Google. Jeżeli nie chcesz używać plików cookie podczas przeglądania tej strony, opuść ją lub wyłącz pliki cookie w przeglądarce której używasz. Informacje o plikach cookies mozesz znaleźć na stronie z informacja o plikach cookies.

Jezeli akceptujesz pliki cookie z tej strony i chcesz ja przegldac wcisnij przycisk Akceptuj by ukryc ten komunikat

EU Cookie Directive Module Information